Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Home / Forums / Rantasauna / Vesiensuojelu / Reply To: Vesiensuojelu

lyy

Olen kyllä maalannut veneeni ”myrkkymaalilla”,eli näillä nykyisillä,jotka ovat osittain myrkyllisiä. Olen kiinnostunut pesemään pohjan näillä pohjapesureilla,joita Turussakin on esim.Ramstedtin telakalla. Tietäis vaan,miten niissä toimitaan.. Tosin käymällä ja kysymällä selviäisi varmaan 🙂
Olen ehdottomasti Saaristomeren suojelun kannattaja,vaikka varallisuuteni huomioiden vain pienin elein. Olemme ostaneet perheelleni,vanhemmilleni,vaimoni vanhemmille ja kummitädilleni laatat Saaristomeriaukiolta. Täsmennettäköön,että kaikille omat 🙂 Pieni teko,mutta ainakin jotain. Ostin myös Roope-tarran täksi vuodeksi ja tästä eteenpäin,vaikken ole koskaan roskiani tai käymäläjätteitäni jättänyt heidän pisteisiinsä taikka edes käynyt saarilla,jossa on heidän nuotiopaikkojaan,saunojaan tai jätepaikkojaan. Pikku ele,mutta toivottavasti edes jotain. Olen myös kuulunut Meripelastajiin jo vuosia,ja myös maksanut Trossin,vaikkei se tähän suojeluun suoraan liitykään. Heidänkin toimintansa on todellakin korvaamatonta !

X