Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Tilaa

Home / Forums / Ankkuripaikka / Venepaikkojen hinnat / Reply To: Venepaikkojen hinnat

lyy

Mun paatti on Jalostajan rannassa.Se on nykyisin yksityinen,entinen kaupungin omistama satama,jossa yrittäjä toimii vuokramaalla. Eihän sen venepaikan kokokaan ole iso,olisko tolppaväli reilu pari metriä ja pituus jossain 6 metrin hujakoilla,mutta se maksoi viime vuonna 130 euroa.Eihän se nyt mikään luksussatama ole,mutta portit toimivat kuitenkin läpyskällä ja kameravalvonta löytyy.Joka laiturilla on ovi,joka aukeaa ko.laiturin avaimella. Kelpaa mulle ja mun häkellyttävän komealle jahdille,kreikkalaisten tekemälle Finnsportti feikille 😮
Enkä mä muutenkaan ole havainnut,että täällä veneilyyn liittyvät asiat olisivat sen kalliimpia kuin muuallakaan.Onhan kaikkialla jokainen veneilyyn liittyvä tarvike hinnoiteltu ”venelisällä”. Ei senpuoleen,kyllä nimimerkki ”JJ” on kyllä oikeassa Turun kaupungin hinnoittelussa tapahtuneesta noususta. Itse kyllä olisin valmis vähän maksamaan niin hyvistä paikoista,kuin kyseisessä satamassa on,mutta hinnannousu on aika napakka. Aisapaikka on aina aisapaikka tolppapaikkaan varrattuna.

X