Etusivu / Keskustelu / Laituri / PayPal huijaukset jatkuu / Vastaa aiheeseen: PayPal huijaukset jatkuu

tyhmä
Alkuperäinen kirjoittaja: Tunari
Voi jumankauta, olisinpa googlannut kaverin ennen kuin toimin! Tismalleen sama tarina, ja kauppoja kovasti sumplittiin. Sitten sain PayPalista viestin, että Rolf Martinsen on lähettänyt minulle summan, joka kattaa kauppatavaran hinnan sekä kuljetuskustannukset, ja saadakseni summan tililleni, mun täytyy käydä maksamassa se kuljetus. Pähkäiltyäni tätä kuljetuskuluasiaa niin tulin siihen ”loogiseen” johtopäätökseen että toki hänkin haluaa sieltä kaukaa Tanskasta varmistua, että todella lähetän hänelle sen kauppatavaran….

PayPalista tuli siis uskottavan oloinen meili, jossa ilmoitettiin että maksamalla kuljetuskustannukset koko summa ilmestyisi sitten PayPal-tililleni. JA MINÄ MAKSOIN! Voi itku!!! Nyt kun ei sattuisi enää mitään pahempaa, toki lopetan keskustelun ”Rolf Martinsenin” kanssa tähän paikkaan. Ihmettelen vain PayPalin roolia tässä asiassa. Lähetin myös Facebookin kautta Nettipoliisille viestiä, toivottavasti tästä voisi jonkinlaisen ilmoituksen tehdä.

Forexin (joka hoitaa Western Unionin toimintaa Suomessa) virkailija oli hyvin skeptinen ja oudoksui montaakin seikkaa tässä jutussa, mutta yhdessä googlasimme kuljetusfirman, sellainen tosiaan oli olemassa, ja koska ”Rolf” oli lähettänyt minulle kopion passistaan, arveltiin että on tämä ehkä uskottavaa kuitenkin. Mutta onhan ”Rolf” voinut valokuvata kenen tahansa passin… Harmi etten uskonut Forexin tyttöä! Nyt harmittaa oikein todella.

Sama kävi minulle, ajattelin sama ja luotin koska oli olevinaan PayPal sivut. Häpeän itseäni, olen idiootti. Onneksi avovaimo lohdutti vähän 🙁

X