Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Tilaa

Home / Forums / Laituri / PayPal huijaukset jatkuu / Reply To: PayPal huijaukset jatkuu

Konninen

Moro.

Itse sain jo toiselta huijarilta vastaavanlaisen viestin ostaa mopon. Itse päätin tehdä hiukan kiusaa Rolfille vastaamalla suomeksi ja kaikki sanat kirjoitettuna murteella ja näin ei Rolf pysty mitään google kääntäjää käyttämään viestin tulkinnassa. Ja kuten arvata saattaa Rolf puhuu sujuvaa suomea ja ymmärtää murteita ja hyväksyy myyntiehdot.

Vaikka vastaukset aluksi tulisi automaatista, niin jossain vaiheessa viestittelyä ”Rolfin” pitää käyttää oikeasti tutustua viestiketjuun jolloin se on häneltä muusta ajasta pois. Jos tarpeeksi moni lähettää vastaavanlaisia ”positiivisia” viestejä näille Rolfeille, niin eihän hän muuta kerkeäkkään kuin näitä viestejä tutkailla ja rahan ansainta käy kokoajan hankalammaksi. Huom. Viestittelyyn käytän sähköpostiosoitetta johon voi kaikki maailman roska- ym postit tulla, en siis omaa ”virallista ” osoitetta.

Tällä hetkellä viesittely on siinä mallissa että seuraavaksi pitää paypal-tili perustaa ja ilmoitella tilin tietoja sinne. Tokihan minä sinne jonkin ”paiball” tilin tiedot ilmoitan ja sitä rataa viestittely jatkuu. Toki tämä syö myös omaa aikaani, mutta onpahan ”Rolf” poissa senkin aikaa muita kohteita tutkimasta. Eli kiusa se on pienikin kiusa.

X