Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Home / Forums / Laituri / Telakan ”asiakaspalevelu” / Reply To: Telakan ”asiakaspalevelu”

40kn

Kuulin vastaanvanlaisesta tapauksesta naapurustosta. Heidän purjeveneensä vietiin keväällä ”hyvämaineiselle” telakalle (joko Inkooseen tai Raaseporiin). Korjaus venyi ja venyi annetusta aikataulusta eikä sitä koskaan saatu kuntoon – itse asiassa päinvastoin. Vene vietiin lopulta toiselle telakalle, jossa se saatiin ryhdikkäästi kuntoon ja purjehduskautta jäi jäljelle vielä elokuu.

Osalla telakoista taitaa vielä olla ”ota tai jätä” -mentaliteettia, eikä peiliin katsota, vaikka syytä olisi. Tietysti kausi on lyhyt ja siksi kesäkuukausina varsinkin tulee ruuhkaa, mutta näinhän ei tapauksessasi ollut.

Nykyään hyvät ja huonot uutiset leviävät perinteisten kahvipöytäkeskusteluiden lisäksi myös sosiaalisessa mediassa, joten huono asiakaspalvelu voi kuulua kauas ja kovaa.

Olisiko Finnboatilla syytä mentoroida telakoita asiakaspalvelun ja palvelutarjoaman suhteen?

X