Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Tilaa

Home / Forums / Hytti / Beneteau Antares 6 / Reply To: Beneteau Antares 6

lyy

Moro !

Olet ilmeisimmin jo ostanut tuon kyseisen veneen,joku ainakin on. Myöhässä olen kirjoitukseni kanssa,mutta kirjoitan kuitenkin. Eli moottorista mulla ei ole tietoja käyttötuntien ja huoltojen osalta, testerin kytkemällä saattaisi ehkä käyttötunnit näkyä. Kone käynnistyi hyvin eikä näkyvää savua tule ja vene kulkee ja kiihtyy mukavasti ko.moottorilla. Mutta vanhahan se jo on.

Suurin osa vioista tuli kuntoon. Bensan haju tunki ohjaamoon,kun sen tankkasi täyteen,se tuli yllätyksenä,koska olin vaihtanut liki kaikki letkut ja polttoaineanturin. Lienee haju tullee huohottimen letkuista, joita en vaihtanut. Samoin keulasta tuleva pieni vesivuoto jäi selvittämättä,koska olin vaihtanut oven tiivisteenkin alkuperäisellä tiivisteellä. Olisiko asennus vähän epäonnistunut,oli aika haastava asennettava. Tai sitten etukannen syvennyksen vedenpoistoaukko falskaa jostain.

Vastaavasti käytin kolmisen tonnia korjauksiin ja paljon on tehty. Sähköjä on uusittu paljon, pohjan maalaus tehty primereineen kolmeen kertaan ja uusia vehkeitä asennettu. Trimmiautomatiikka lienee se,joka tähän veneeseen on kohdillaan. Uusi kemssa sähköhuuhtelulla on myöskin laitettu,vähän harvinaisempi malli.Uusi cd-radio antenneineen on myöskin asennettu.Trimmilevyihin vaihdoin magneettiventtiilit. Bensaletkujen lisäksi uusin suodatin/vedenpoistoyksikön. Lieteen asensin uuden lämpökannen.Kyllä näitä korjattuja,vaihdettuja ja asennettuja juttuja riittää siihen nähden,että vene myytiin mulle täysin toimintakuntoisena ! Sikäli,kuin viimeinen näkemäni hinta tähän paattiin pitää paikkansa,olet sinä tai joku muu joka tämän osti,tehnyt kuitenkin hyvät kaupat. Siihen hintaan kannattaa jo ostaa vaikka toinen konekin tähän !

X