Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Tilaa

Home / Forums / Laituri / Esittele veneesi / Reply To: Esittele veneesi

lyy

En tiedä,onko tässä kipossa mitään esittelemistä,mutta teen sen kuitenkin. Eli mulla oli se Drago Sunday, johon toivoin parannusta. Ja nyt syksyllä sain sitten aikaiseksi Marino Roccan vm.1996 Evarin 2001 mallisella 150 hv perämoottorilla. Tää on harvinaisuus,ei paljoa tule perämoottoriversioita vastaan,ja veistämöltä saamani tiedon mukaan kyseessä on tosiaan harvinaisuus. Olivat aikaansa edellä,nykyisinhän näitä perämoottoriversioita on alkanut tulla Nord Star-tyyppisiinkin veneisiin.

Paatti on erittäin valoisa ja näkyvyys ulos on loistava. Kokemusta ei ehtinyt kertyä syksyllä,ennen kuin vene täytyi nostaa ylös. Siinä ilmeni vika poikineen,jotka toivoisin veneen myyneen liikkeen hoitavan. Ikävin oli veneen taipumus kallistua vauhdin noustessa. Mun nähdäkseni kyse on trimmilevyistä,joista toinen toimii nopeudella, jonka oletan olevan oikea. Toinen sitä vastoin on todella hidas, eikä mun näkemyksen mukaan ehdi korjaamaan ajoasentoa,ennen kuin luonto loppuu äijältä. Myönnän myös sen,että kokemukseni hydraulitrimmeistä ennen tätä venettä on pyöreät 0 minuuttia. Vanhassa oli trimmit, mutta ne olivat kaasujousella ilman säätömahdollisuutta olevat. Onko jollakulla vinkkiä mulle, syytänkö itseäni vai sitä hidasta trimmiä ?

Varusteet ovat ihan kohdallaan : Wallaksen keraaminen 2-levyinen liesi, joka yllättäen toimii. Ebersprächerin lämmitin,joka taas ei toimi. Vanhat plotteri ja luotain, uusi plotteri on hommattu mutta luotain saa jäädä kojelautaan. Wc-koppi on,muttei pyttyä. Hommasin sellaisen Thetfordin kemssan,jossa on sähköinen huuhtelu. Katotaan mikä on miehiään,sekin on vielä asentamatta. Jääkaappikin oli, ilmeisesti toimii. Eihän tässä nyt ihmeitä ole,mutta vanhaan verrattuna tää on loistelias…Ja sitten tässä on veneen kokoon nähden valtava ruuma,jolle en keksi käyttöä tähän hätään. Se on sen normaalivarusteisen veneen sisäperämoottorin paikka.

Tässähän tämä, kehumiseksi tätä vikalistaa tuskin voi sanoa,mutta veneen valoisuus ja läpikuljettavuus sekä muutenkin helppo liikkuminen ovat positiivista. Kunhan nyt saa nämä viat korjattua, tulee siitä varmaan ihan kelpo kulkine.

X