Forum Replies Created

• Rami

Minulla myynnissä vanha paku,
    josta on kiinnostunut:
    marcel flobbe
    marcel flobbe@outlook.com

Ei ole selvinnyt ,kuinka vakava ostaja on kyseessä ,mutta nämä lauseet ovat jotenkin tutun tuntuisia.
    Kannattakohan pitää paku itse?

Ok…let me have your bank details as stated below

Account name:
    Account number:
    Bank name:

Once i get this details from you i will proceed with the immediate transfer and then i will contact my shipping company after you get the payment. I will need your home address for it to be Picked Up by the Shipping Company..
    i will get back to you as soon as the payment is completed…

Await your response.

Rami

Ostin monta vuotta seisseen lasikuitu veneen.Joka oli roskainen ja sammaloittunut.Sain erittäin puhtaan tuloksen Käytin Kiillon Kiven&Laatan voimapesu ainetta.Löytyy pesuaine osastoilta ja Rautakaupoista.Ohennus ohje pullossa.Kastelin ja suihkutin aineen.Noin 10 minuutin liotus.Pyyhin karkeella karhun kielellä.Huuhtelu perään kuivaus ja vaha päälle.Suosittelen

Rami

Itse pyörin saman ongelman kanssa tuossa jokin aika sitten. Olen innokas veneilijä mutta haluan vesillä mennä rauhassa ja nautiskellen, niinkuin kaikki uppoumarunkoisten veneiden omistajat. Tutkin nettiä ja alan lehtiä, ja löysin Pieksämäkeläisen venealanfirman (www.pinjayacht.fi). He valmistavat omaa Pinja-venemallia, mutta pystyvät myös tekemään veneen rakennusprojektin alusta loppuun myös asiakkaan toiveiden mukaan. Mielestäni tuo joustavuus oli loistava asia veneenvalmistuksessa, kuitenkin haetaan ns. kesämökin korviketta. Yritys tarjoaa myös kaiken mitä tarvitsee myös veneen valmistumisen jälkeen, kuten huollot, telakoinnin jne. Heillä oli myös tarjota pienempiä malleja 12 m ”standardin rinnalle”
    Vertailin kilpailijoita ja päädyin Pinjaan.. Suosittelen mikäli etsitte uppoumarunkoista teräsvenettä.

X