Forum Replies Created

  • Pekka

    Lupasin ajaa pyöräni Tanskaan ja käteimaksulla maksu. Lisäksi ilmoitin, että tällaiset huijaukset eivät mene lävitse, muka kuljetusten ennakkomaksuna. Eipä ole sen jälkeen mitään kuulunut

    Pekka

    Runkostefa (kampi)akselin päässä leikkaa kiinni. Stefa vaihtoon. On kuulemma ”tyyppivika”.

    Pekka

    nyt nimellä Chris Dahl, dahl12@live.com

    Pekka

    Pahuksen kova hinku vesille tuolla Ken Woodilla, kun kyselee vanhaa Volvo Pentan moottoriakin. Ilmeisesti meinaa ostaa ensin parit veneet, ja vaihtaa mosaa saman tien. 😀

    No Kenny boy taitaa olla Yahoolla töissä, kun seuraava viesti tulikin ’yahoo care centeristä’. Pitänee yrittää nähdä tyyppi naamatusten… 😉

    in reply to: Kölin ruostuminen #4469
    Pekka

    Eikös niissä pulteissa jolla sinki kiinitetään ole sellaiset ”krunuprikat” niillä se kontakti synty.

    Itse käytän viellä kuparirasvaa kierteissä. (Voi olla virhekkin.)

    Pekka

    D-luokkaan kuuluu paljonkin pääasiassa teräsvalmisteisia veneitä. Näin valmistaja hieman pelivaraa muuttaa venettä asiakkaan toivomaan suuntaa kun taas C-kategoriassa on jo melko tarkat määräykset. Yleensä D-kategorian veneet kelpaisi katsastuksessa C- tai B-luokkaankin, mutta niihin on valittu ”joustavampi” kategoria. Turvallisuusmääräykset ja vakauskokeet ovat suht samat C- ja D-luokissa.
    Pienveneissä taas tehdään malleja massatuotannolla, jolloin standardisoitu tuotanto on helpompaa ja kannattaa siten ottaa suoraan se C-kategoria.

    Pekka

    Itselläni on Falcon ollut yhden kesän aika kovassa käytössä. Hyvä vene, mutta aina parempi, jos on riittävästi tehoa. Itselläni Volkkarin hieno 265 Diesel, joka kevyenä ja suht pienikokoisena kutosena sopii mainiosti moottorikaivoon.
    170 hp on mielestäni ehdottomasti alietehoinen mukavaan matka-ajoon

    Pekka

    Paljonko tulli nyhtää maksuja ja pitääkö maksaa jotain ALV-veroja kuten tuontiautoista?? eli mitä kuluja tulee itse veneen siirron lisäksi?

X