Forum Replies Created

  • Zetorii

    Itse luin Kipparista tänään tuon Yamarinin surkean kohtalon. Itse jäin ainakin kaipaamaan Keskon kommenttia kyseiseen tapaukseen, venettähän ei oltu mitenkään muutettu valmistamisensa jälkeen. Olisi mielenkiintoista tietää miten noin onnettomat poistoreiät voivat saada CE-hyväksynnän avokeulaisessa veneessä, miten laipioissa voi olla tuollainen ”vuoto” mahdollisuus CE-hyväksynnän jälkeen? HobbyHallistako nämä isot valmistajat noita kylttejä tilaavat?

    Jos itse yrität tuoda maahan esim. USA:sta huomattavasti turvallisemman laatuveneen ( uppoamaton, todella isot poistoreiät jne. esim Boston Whaler) niin sehän ei helpolla onnistu kun CE-hyväksyntä uupuu. Mutta nyt voi hyvin kysellä maalaisjärjen perään kun pelkkä CE-kyltti ei näköjään riitä hengenpitimiksi edes saaristoolosuhteissa. Toki ymmärrän tuon CE-hyväksynnän vaatimisen olevan pelkkää kauppapolitiikkaa, USA:sta saisi muuten hienon veneen liian helpolla/edullisesti.

    Mutta missä tuo maalaisjärki???

X