Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Laituriparlamentti siirtyy Vene-lehden palstaksi

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

Home / Forums / Tiedotus / Laituriparlamentti siirtyy Vene-lehden palstaksi

•  Tapani Mylly

Moi

Laituriparlamentin keskustelut siirtyvät mahdollisesti vielä tällä viikolla Venelehden uuden verkkosivun alle keskustelupalstaksi. Samoja keskusteluja voi jatkaa siis siellä, mutta minä en enää jatkossa toimi moderaattorina. Mahdollisia kysymyksiä varten minut tavoittanee parhaiten osoitteesta myllymedia(miukumauku)gmail.com

Hyvää kevättä ja kauden odotusta kaikille!

Tapani Mylly

JariP

Hiljeni tämäkin palsta tästä muutoksesta… Good bye

jullella

Moi!

Harmillista kyllä tämä muutos tehtiin jotensakin salamyhkäisesti. Tapani Mylly kyllä kertoi asiasta, mutta olisin kuvitellut jonkin tahon Vene-lehdestä kannustavan keskustelijoita jatkamaan täällä.

Ehkä tämä on Tapanin jälkeen jäänyt oman onnensa nojaan.

Toivottavasti jäätte kuitenkin keskustelemaan muiden harrastajien iloksi. Koitetaan olla aktiivisia ja kehitetään keskustelua.

Terveisin Pauli

Raum

Hei.
    Siihen lässähti tämä palsta.
    Porukka siirtynyt eri osoitteeseen.

jullella

Onkos ylläpito kuulolla? Keskustelut etenivät Myllyksen luotsaamana hyvään suuntaan. Mikä on suunnitelma tästä eteenpäin?

ju|es

Moi, olisi hienoa jos palsta pysyisi jollain lailla hengissä. Vaikka itsekään en ole sitä edesauttanut paria viestiä lukuunottamatta. Yhtäkaikki, en ole löytänyt aktiivisempaakaan foorumia jossa keskustelu pysyisi asiallisena ja alkuperäiseen aiheeseen kytkeytyvänä kovin pitkään. Viestien määrä ei siis minun mielestäni korvaa laatua, itse aion pysytellä täällä ja kirjoitella asiallisessa hengessä aiheista jotka itseäni kiinnostaa. Pysykööt trollaajat ja huvin vuoksi toisia kiusaavat hölmöläiset poissa vastedeskin. Luulen että jokainen esim nimeltämainitsemattomalla suoli24 sivuston veneilypalstalla vieraillut tietää mitä tarkoitan. Täällä on hyvä asiallinen porukka kasassa, vaikka hiljainen porukka olisikin.

You must be logged in to reply to this topic.

X