Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Scepterin polttoainesäiliöt

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

Home / Forums / Hytti / Scepterin polttoainesäiliöt

• lyy

Onko teillä kokemusta Scepterin polttoainekanistereista,joissa on tankkauslaite ? Mulla on 25 litrainen kyseinen värkki, ja periaatteessa hyvä,mutta se tankkauslaite vain oli hyvin heikko,ja hajosi tosi nopeasti. Eli teille,jotka eivät tunne kyseistä vehjettä:kyse on bensakanisterista,jonka korkin jatkeena on letku varustettuna muovisella hyvinkin bensapistoolin näköisellä värkillä. Tästä pistoolista voi kahvasta pumppamalla tankata tankkia tai sitten sijoittamalla kanisterin korkeammalle toimii lappoperiaatteella. Lähinnä siitä olin kiinnostunut, että onko muilla samoja kokemuksia kestävyydestä, vai oliko omani maanantaikappale tai olenko rikkonut sen jotenkin väärinkäytöllä? Kannu maksaa kuitenkin 65 euroa…

Tapani Mylly

Oho, onpas hintaa, erityisesti jos heti meni rikki.

Mulla ei ole noista kokemusta, kun tavallinen muovikannu+bilteman lappopumppu on toimineen ihan hyvin. Hinta lienee jossain kympin paikkeilla. Tietysti tollanen tankkauslaitteellinen olis varmaan vielä parempi siinä mielessä, ettei kanisterin heiluminen haittaa ollenkaan? Mites pitkä toi letku tossa on?

lyy

Moro !

Olisko ollut parin metrin letku. Tästä on saatavissa myös 54 litrainen,pyörillä kulkeva versio. Sitäkin harkitsin,koska kyllähän säästö maa-asemilta on melkoinen meriasemien polttoainehintoihin nähden. Mutta se raahaaminen, ja ajattelin myös,että jos kaikki kantavat bensansa maista,ei kohta ole niitäkään vähiä meriasemia,jotka nyt vielä jäljellä ovat. Joten tulin loppupäätelmään,että maksakoon enemmän ja viedään rahat meriasemayrittäjille,kesä on kuitenkin niin lyhyt…

You must be logged in to reply to this topic.

X