Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Vesille.fi ?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

Home / Forums / Laituri / Vesille.fi ?

• JariP

JOstain syystä eksyin tällaiselle sivustolle. http://www.vesille.fi/
    ”Uudistetuilta Vesille.fi-sivuiltamme löydät tuoreiden veneilyuutisten lisäksi… ” lauseella alkava joka on kirjoitettu joskus vuosia sitten.

Mikäs tämän sivuston historia on ollut? Domain tiedota löytyy: Aquantum Oy

Ihan vain mielenkiinnosta…

gary82

Itsekkin tuota jonkin verran selaillut. Jäänyt päivitykset vaan aika vähiin parina viime vuotena.

Tapani Mylly

Taitaapi olla kuollut ja kuopattu yritys luoda veneilyn nettikauppa ja uutissaitti? Mulla on joku takaraivossa naputtava muistikuva siitä, että joku tuttu tuosta on tarkemminkin kertonut. Mielenkiintoisesti mainitsee hamnen.se:n yhteistyökumppaniksi, sehän on oikeinkin hyvin porskuttava saitti Ruotsissa.

Finmar

Olen kanssa joskus seurannut tuota sivustoa. Lakkasin seuraamasta kun siellä ei tapahtunut mitään.
    Tietääkö kukaan miksi Kippari- ja venelehden jutut tyrehty lähes kokonaan?

Niiden kautta eniten tapahtuu täällä keskustelu foorumilla ja siitä kiitos Tapani Myllylle…..

Tapani Mylly

Eipä kestä kiitellä, vielä kun saatais hiukan lisää porukkaa keskustelemaan.

Venentin alasajon jälkeen luulisin, että Otavamediassa (Veneen ja Kipparin omistaja) ollaan vielä vähän sellaisessa harkintatilassa noiden saittien osalta. Ja tämähän on myös siis Otavamedian saitti tietysti. Minä teen artikkeleita Nettiveneeseen, joka myös on Otavamedian omistuksessa. Tänä vuonnakin sinne ilmestyy iso kasa kaikenlaisia juttuja.

You must be logged in to reply to this topic.

X