Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Esittelyketju

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

Home / Forums / Laituri / Esittelyketju

•  Tapani Mylly

Tässä ketjussa voi jokainen esitellä itsensä lyhyesti ja haluamassaan laajuudessa.

Mun nimeni on Tapani Mylly. Ostettiin ensimmäinen purjevene vaimon kanssa kahdeksan vuotta sitten, sitä ennen veneily oli lähinnä satunnaista mökkiajelua ja lapsuudessa jollailun kokeilua. Veneily ns. puraisi heti, eikä merkkejä puraisun helpottamisesta ole. Oikeastaan päin vastoin.
    Me perheveneillään Siesta 32:lla, lapsia meillä on kaksi (4 ja 5v). Lähinnä on lasten kanssa kierretty Turun saaristoa ja Ahvenanmaata, mutta kovia suunnitelmia tietty on pidemmillekin reissuille. Purjehtijoina me ei olla missään mielessä erityisen hc, päin vastoin edelleen opetellaan ja suhtaudutaan nöyrästi mereen ja turvallisuusasioihin.

Olen ammatiltani toimittaja, kirjoitan freelancerina aika moneen paikkaan, tämä palsta huomioon ottaen nyt ainakin Vene-lehteen ja Nettivene.comiin. Työn kautta tulee asioitua veneasioiden kanssa kiihtyvällä tahdilla enemmän ja enemmän, mikä ei siis ole ollenkaan huono asia.

Beorn