Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Pressun korjaus

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

Home / Forums / Telakka / Pressun korjaus

• lyy

Täällä on varmasti käsitelty aihetta pressun korjaus,mutten tumpeluudeltani onnistunut löytämään. Joten kysyisinkin,tietääkö joku,onko venepressuille saatavissa korjaussarjaa ja mistä ? Ellei ole,onko jollain kokemusta matkailuvaunun etuteltan korjaussarjasta ja toimiiko ? Ja ellei kummastakaan ole tietoa,onko hyvää ”tee se itse” vinkkiä ? Vekki ei ole kuin reilun 5 sentin pituinen ja on kangasosuudella,ei ikkunassa.

Arcimedes

Teetä kuule VA-Varusteessa uusi niin finnsportti näyttää komeelta.Maksaa n.400euroa.

aragorn

Jos pressu on muuten hyvässä kunnossa osta pala vastaavaa kangasta ja vuokraa teollisuusompelukone. Hiukan harjoittelua ja sitten itse asiaan. Paikan voit liimata purjeentekijöiden teipillä paikalleen, se helpottaa duunia. Mikäli epäonnistut vie pressu ompelijalle.
    Olethan ainakin yrittänyt ja todennäköisesti saatat säästää muutaman euron.

oskari

helsingissa vihdintiella 3-5 korjatan opelukorjaus paikaus ikunat vaihdot etc .
    zapato nuevo suutari ja avainpalvelu. hyvä ja nopea suositelleen .

lyy

Vein sitten pressun paikalliselle suutarille joka ompeli paikan,15 euroa. Ostin pesuaineen ja kyllästeen ja pesin ja kyllästin itse,n. 35 euroa. Eli yhteensä n.50 euroa. Yritin ainakin ja kyllä tuosta kelvollinen tuli. En vuokrannut konetta,en harjoitellut enkä varsinkaan säästänyt ainoastaan paria euroa.
    Mutta onko tosiaan niin,että VA-varusteesta saa ko. pressun 400:lla eurolla ? Tuo kuulostaa suhteellisen kohtuulliselta,jopa tälläiseen elämänsä ehtoopuolella olevaan veneeseen…

You must be logged in to reply to this topic.

X