Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Yamaha 60 fetol vm.-90

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

Home / Forums / Konehuone / Yamaha 60 fetol vm.-90

• lyy

Pari kysymystä ja huomiota ko. Jammusta. Olen tässä lueskellut,kun jotkut ovat vaihtaneet vesipumpun siipipyörän. Osa sanoo,että on ihan yksinkertaista,osa taas on sitä mieltä,ettei kannata kylmiltään lähteä vaihtamaan,ellei mukana ole ko. toimenpidettä tehnyttä. Onko hankala toimenpide ? Olen kyllä vaihtanut lukuisia Jabsco-siipipyöriä,mutta ne ovat intin paattien Valmeteihin,en perämoottoreihin. Ja miten usein pitäisi vaihtaa,puhuvat 5:stä vuodesta ?
    Olen myös antanut itselleni kertoa,että trimmipumput eivät kestäisi. Onko teillä tälläisia kokemuksia?Itsellä toimii mainiosti,mitä nyt trimmimittari sanoi sopimuksen irti keväällä.Onko tietoa sen toimintaperiaatteesta ?
    Kokonaisuutena olen ollut koneeseen tyytyväinen,mitä nyt itseasentama typerä akkukenkä/päävirtakytkin aiheutti harmia. Opin jotain siitäkin,ja nyt on kunnollinen päävirtakytkin. Kone käy nätisti,käynnistyy hyvin eikä kuluta kauheasti. Ei ihme,että on yleisimpiä perämoottoreita.Savuttaa toki hieman,mutta eiköhän se kuulu asiaan…

Jareta

. tunnin homma

Jareta

Kyllä esim 3-5-vuotta voisi olla ihan hyvä tarkastus / vaihtoväli.

Olen kanssa lukenut täällä netissä noista trimmin kuorien syöpymisistä jossain Jammun malleissa. Kun tiedät siitä, niin osaat pitää silmällä.

Trimmimittarista voit katsoa, onko liuku jumissa ja yrittää sitä liikutella ja voidella.

You must be logged in to reply to this topic.

X