Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Ekaa nelitahtia ostamassa

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

Home / Forums / Konehuone / Ekaa nelitahtia ostamassa

• esko

onko nelitahtisen tehokkuus vastaava kuin kaksitahtisen

tossu

Kyllä se 2-tahti hiukka paremmin edelleen vääntää, vaikka onkin erot tasoittuneet. Nelari tuo tullessaan vain muita hyviä ominaisuuksia niin paljon, ettei lisääntynyt paino tai vähä laiskempi kiihtyvyys paljon haittaa 🙂

Itse en vaihtaisi nykyistä nelari tohatsua entiseen evikkaan 🙂

kimmo

Mulla on itselläni amt 170br jossa 50 nelitahti honda ruisku.Muuten loistava moottori mutta kiihtyvyys surkea!On vaihdettu potkuria loivemmaksi mutta siltin ei aikuisen vesihiihto onnistu,myös liukuun nousu normaalilastissa verkkaista.
    Jos nyt kahden ajetun kesän jälkeen saisin valita moottorin ko.veneeseen niin varmaan 2-tahtisen ottaisin.

tossu
    Alkuperäinen kirjoittaja: kimmo
    Mulla on itselläni amt 170br jossa 50 nelitahti honda ruisku.Muuten loistava moottori mutta kiihtyvyys surkea!On vaihdettu potkuria loivemmaksi mutta siltin ei aikuisen vesihiihto onnistu,myös liukuun nousu normaalilastissa verkkaista.
    Jos nyt kahden ajetun kesän jälkeen saisin valita moottorin ko.veneeseen niin varmaan 2-tahtisen ottaisin.

170br näyttäis olevan aika painava paketti. 500kg. Eikös ne melkein tuohon 75 heppasta käytännössä suosittele. Ja Honda ei tunnetusti ole mikään raketti, taloudellinen kylläkin. Paljonhan se riippuu käyttötarkoituksesta, millaista konetta ja montako tahtia tarvitsee.

kimmo

Se 75 honda on mielestäni liian raskas 170:een,kun muutenkin istutaan ja ohjataan peräpenkiltä.75bf 162kg ja 50bf 98kg.Onko jollain kokemusta tästä uudesta bf 60 hondasta 170amt:ssä??? siinä painoa olis vielä kohtuulliset 110kg.

You must be logged in to reply to this topic.

X