Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Flipper 880HT

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

Home / Forums / Hytti / Flipper 880HT

• kaakeli

Hei kaikille veneilijöille!

Onkohan kenelläkään vielä kokemusta kyseisetä veneestä? Sehän jo esiteltiin vene2013 messuilla helmikuussa mutta sitä ei varmastikaan ole myyty vielä paljonkaan tietämykseni mukaan. Onko sitten liian kallis vain jotain muuta?

Tarkoituksenamme olisi vaihtaa venettä pikkasen isompaan kun pitäisi jälkikasvuakin saada omaan hyttiin (omat hytit) ja tässä veneessä näyttäisi olevan kaikki kohdallaan paitsi hinta. Vanhana Yamaha miehenä myös mietin Mercurien koneita – tämä 150 – 300 hv EFI kone pitäisi myyjien mukaan olla parempikin jopa kuin Yamaha, tiedä näistä myyntipuheista.

Antakaa kommentteja ylipäätänsä Flipperien tasosta ja myös jos on kokemuksia Mercury koneista niin arvostaisin paljon!

Myös kommentteja vaihtoehdoista olisi mielenkiitoista saada – samassa hintaluokassa on hirveaän paljon veneitä..

Kiitokset asiallisista kommenteista!

Kaakeli-

Pienveneilijä

Minuakin kiinnostaa tämä venemalli erityisesti tilojen puolesta, kun pitäisi löytää vähän isompi malli, mihin koko perhe mahtuisi yöpymään ja mukavasti viikoksi asumaan.

Kenelläkään mitään kokemuksia Flipper 880 ST:stä?

-Pienveneilijä

Mv

[quote=”kaakeli”]Hei kaikille veneilijöille!

Onkohan kenelläkään vielä kokemusta kyseisetä veneestä? Sehän jo esiteltiin vene2013 messuilla helmikuussa mutta sitä ei varmastikaan ole myyty vielä paljonkaan tietämykseni mukaan. Onko sitten liian kallis vain jotain muuta?

Tarkoituksenamme olisi vaihtaa venettä pikkasen isompaan kun pitäisi jälkikasvuakin saada omaan hyttiin (omat hytit) ja tässä veneessä näyttäisi olevan kaikki kohdallaan paitsi hinta. Vanhana Yamaha miehenä myös mietin Mercurien koneita – tämä 150 – 300 hv EFI kone pitäisi myyjien mukaan olla parempikin jopa kuin Yamaha, tiedä näistä myyntipuheista.

Antakaa kommentteja ylipäätänsä Flipperien tasosta ja myös jos on kokemuksia Mercury koneista niin arvostaisin paljon!

Moi! Ostin ensimmäisenä Flipper 880 st veneen,koneita 2kpl mercury 150 efi.
    Ajoin viime kesänä 900mpk ja kaikki toimi hienosti…laatu on vastannut hintaa!!
    Olen omistanut aiemmin bavaria 27 sportin sekä yamarin 76dc veneet joten jotain perspektiiviä on myös muista veneistä.
    Flipper 880 st käyttäytyy hyvin myös kovassa kelissä se tuli testattua viime kesän ukkosmyrskyssä, mikä ei ollut mukava kokemus mutta ylläti vaikka kuinka yritin väistellä säärintamaa.

Itse olen ollut yamaha-mies aina…ja sanonut että ei koskaan Mercurya veneeseen, no nyt tuli ja olen ollut erittäin tyytyväinen noihin efi koneisiin..toki ne ovat vähän kova äänisemmät kuin Yamahat tai Hondat ja nyt puhun kovemman matkavauhdin aikana kun kierrokset nousevat noin 4100-4500rpm luokkaan.
    5 hengen perheelle ollut passeli vene!

]

You must be logged in to reply to this topic.

X