Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Talvi tulee taas

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

Home / Forums / Hytti / Talvi tulee taas

• Vetehinen

Aihetta on varmaan käsitelty vaikka kuinka paljon, mutta eipähän nyt muistu mieleen…
    Mitäköhän se aine on nimeltään, jota laitetaan bensatankkiin talveksi. Pienkone-bensa ei ole oikein vaihtoehto 100l tankkiin. Joku olemassa olevaan bensaan sekoitettava pikkupullo ilmeisesti, mutta mikäköhän…???

Kiitos asiallisista vastauksista

aragorn

Jos satut omistamaan bensa- auton, niin polta bensa siinä ja jätä tankki tyhjäksi. Olen tehnyt näin viimeiset 10 vuotta vailla mitään kondenssivesi huolia tyhjässä tankissa, tosin ajan dieselillä, mutta muuten sama asia.

Buster

Löytyy esim. Motonetistä pn: 60-8071 Hintaan: 9,90€. Tätä olen käyttänyt ja toimii.

Jareta

Olen käyttänyt samaa ainetta, suht edullista ja ilmeisesti toimivaa. Ilmeisesti sen takia, että minulla ei ole ollut murheita, vaikka aikanaan en ko aineita käyttänytkään.

Itse käytän ainetta myös kauden aikana, n. joka toisen tankkauksen yhteydessä.

EuiMAExplwpNXpoDz

Link I am extremely imseprsed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it?s rare to see a nice blog like this one these days ..

You must be logged in to reply to this topic.

X