Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Arcus 28 fb.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

Home / Forums / Hytti / Arcus 28 fb.

• freeline

Olisin kiinnostunut kuulemaan, olisiko kellään kokemusta kyseisestä venemallista.

Kohta veteen!

Suomi24:n keskusteluista hakemalla löydät joitakin käyttäjäkokemuksia.

Mulla on 281-malli, eikä oikein pahaa sanottavaa (kuten ei yleensä omasta ole…). Nyt tulee 11. kesä tällä veneellä.

Iso yläohjaamo on se paras juttu, mikä erottaa sen ”kilpailijoista”. Lisäksi tilaratkaisu on ainakin uudemmassa mallissa mainio (sama kuin Marino Barracudassa). Ulkonäkö on ajaton, näyttää ehkä hölmöltä uuden Grandezza 31:n vieressä mutten silti vaihtaisi.

En osaa ajettavuudesta sanoa paljoakaan, koska en ole monella veneellä ajanut. Liukukynnys on ainakin tasan 15 solmua ja ollaan me sillä Suomenlahti ja Pohjanlahti ylitetty. Koneena mulla Mercruiser 250 hv, jolla matkanopeus 26-27 ja huiput jonkinmatkaa yli 30 kn.

Ylhäältä ajaessa näkee hyvin eikä möly haittaa pahemmin, lisäksi satamissa ja saarissa on mukava pötkötellä ylhäällä täyspitkillä sohvilla !! Monet nokoset on tullut siellä otetua pikku vinssissä 🙂

Kallu
    Alkuperäinen kirjoittaja: freeline
    Olisin kiinnostunut kuulemaan, olisiko kellään kokemusta kyseisestä venemallista.

Olen ajanut kyseisellä mallilla 22000 mailia ja eipä muuta kuin mukavia muistoja.

You must be logged in to reply to this topic.

X