Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Yamarin 6110 + Yamaha HPDI 200

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

Home / Forums / Hytti / Yamarin 6110 + Yamaha HPDI 200

• skyde

Olisi kiikarissa tuollainen paketti, kaipaisin käyttökokemuksia/mielipiteitä. Vene ei ole varsinaiseen retkeilykäyttöön tulossa, korkeintaan joku yksittäinen yönseutu siinä saattaisi tulla rouvan tai muksu(je)n kanssa tuhrailtua. Enemmänkin kyse on ihan vaan liikkumisesta mökiltä milloin minnekin. Onko muutoin pelkästä koneesta kokemuksia, ovatko miten huolettomia/varmatoimisia pelejä?

Reka

Moro.
    Itse ajelin muutaman vuoden Yamarin 6110 + Yamaha HPDI 150 paketilla. Olin todella tyytyväinen veneeseen ja moottoriin. Kaipasin enemmän asuttavuutta ja vaihdoin, saman valmistajan isompaan malliin. Ärhäkkä ja melko huoltovapaa moottori tuo HPDI on verrattuna nykyiseen nelariini. Veneessä kyllä riittää ominaisuudet cruisailuun vaikka vähän olisi reilumpaa aallokkoakin. Yöpyminen onnistuu kyllä, mutta ei tarjoa kyllä juurikaan luksusta. Jos on siisti yksilö, niin ei muuta kun kaupat lukkoon. Yhdistelmä pitää myös hyvin hintansa, kuten varmasti olet houmannutkin. ; )

timpe

Moi,
    Kaveri on Yamarin myyjä ja kehui pakettia sarjan ykköseksi. Kone superhyvä ja sopii tähän kokoon Yamarinia. Itse ostin kuitenkin vanhemman paketin kun rahat ei riittänyt tähän. Jos on rahaa ja vene kunnossa osta ihmeessä

Moro, muutaman vuoden kokemuksella voin suositella tosiaankin venettä, itsellä on 4-tahti koneella, mutta vene on hyvä ja luotettava kovemmassakin kelissä.

You must be logged in to reply to this topic.

X