Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Tilaa

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Buster AWC

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

Home / Forums / Hytti / Buster AWC

• Ostaisin jos saisi

Buster AWC venettä ei ole näkynyt myymälöissä eikä tiedetä jatkuuko tuotannossa ? Kuulin että on ollut ongelmia hytin suhteen, esim. ikkunoiden tiivisteissä, etuluukkussa, kattoluukun kautta tippuvasta vedestä. Mikä on Buster AWC kohtalo 2009 ? Onko se markkinoilla, jos on niin tuleeko veneseen muutoksia.

sturm und drang

olet kuullut ongelmista, ja jostakin syystä ei kippoa ole näkynyt… Ja vielä väität että ostaisit…!?!?! Kerro toki meillekin että miksi ???? Eikö markkinoilla ole ihan nappiin osuneita veneitäkin?

(tilaaja)

AWC:ssä on enemmänkin ollut ongelmia, mutta miksei esimerkiksi yamarin cabin kelpaisi? Tai jos sen pitää välttämättä kestää eli olla metallia niin löytyyhän Silveriltäkin samantyyppisiä malleja konekoolla 115…150hv esimerkiksi.

Ostaisin jos saisi

Miksi kuitenkin ostaisin Buste veneen. Minulla on nyt Buster XL ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, ajattelin ensin vaihtaa Buster XXL, mutta jotenkin tuo AWC alkoi kiinnostaa venemessuilla. Olen myös tutustunut Silver veneseen, olen myös kysynyt tarjousta Tampereen Vator myymälästä ja Kuopion Bella Center Huom! En saanut tarjousta, mutta Venemyynti Kymäläinen lähetti tarjouksen sekä soitti perään, mutta väliraha oli liian suuri, verrattuna tähän Buster AWC malliin. Lisäksi Silver on ehkä uudistamassa tätä Cabin malliaan, niin se kehitys kulkee.Helsingin venemessuilla on tarkoitus päättää, millä ajelen kesällä 2009.

(tilaaja)

Ja käytettykö ei käy? Nettivene.comista löytyy paljonkin erilaisia cabin malleja. Tai jos XXL:tyyppinen kelpaa mikä pitää kulkea, Silverillähän on se uusi Eagle 650 vaikka 175 Mercuryllä! Tai voiko se olla takahytillinen kuten Botnia 23-, tai 25 jalkaiset versiot.

You must be logged in to reply to this topic.

X