Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Tilaa

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Veneen nimi, tarra vai maalaus?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

Home / Forums / Laituri / Veneen nimi, tarra vai maalaus?

• maraV

Mitäs täällä suositellaan ja miten? Itse ei sen vertaa edes taiteellista silmää löydy että lähtisin maalailemaan, ellei sitten kaavaimella tai muulla semmoisella onnistu helposti. Se pitää vaan saada ekalla kerralla kohilleen, en halua pilata uutta juuri käsiteltyä pintaa.

Eli vinkkejä? Suunnilleen metrin leveä saisi olla.

Martin

Ei se maalaaminen niin vaikeeta ole, ellet nyt jotain ihan järkyttävää taideteosta haluu saada aikaseks. En ole tarralla ite ainakaan kokeillut, vähän mietityttää kuinka kestää? Kyllähän se vähintään haalistuu ajan mittaan mutta tosin niin tekee maalikin. Puuvene ilmeisesti kyseessä?

maraV

Okei, ei mullakaan pahemmin tietoa noista tarroista ja juurikin siitä kestävyydestä. Kyllähän tarrat normaalisti ainakin haalistuvat, auringonvalossa kesällä, mutta en tiedä kuinka kosteus ja suora kontakti veden kanssa toimii, pitääkö olla joku erikoistarra että onnistuu. Sen takia siis kyselin täältä. Tosiaan kattelin täältä print24:ltä tarroja ja toiset niistä on ”ulkokäyttöön” mutta tarkoittaako se sitten että esim vesisateen kestää?

Siskon mies taas sanoi että maalaa sen parilla sadalla, joten tässä nyt vertailen että mikä olis se paras ratkaisu. :whistle:

Finmar

Veneen rekisteri numero on monesti ihan tarranumeroilla tehty. Jos kirjain kerrallaan asettaminen tuntuu vaikealta niin teettää jossain tarra liikkeessä nimen valmiiksi ja teippaa sen vaan kiinni.

maraV
    Alkuperäinen kirjoittaja: Finmar
    Veneen rekisteri numero on monesti ihan tarranumeroilla tehty. Jos kirjain kerrallaan asettaminen tuntuu vaikealta niin teettää jossain tarra liikkeessä nimen valmiiksi ja teippaa sen vaan kiinni.

Näin ajattelinki sen tehdä joo, taitaa olla se helpoin tapa.

Jussi H.

Tarran tekijalta saat myos sabloonan, jonka kanssa maalaaminenkin onnistuu siististi. Itse olen kylla kayttanyt tarroja sellaisenaan.

lyy

Itse tilasin nimiteipit osoitteesta : http://www.veneteipit.fi. Sivustolla on eri kirjasintyylejä ja värejä, joista voi sommitella haluamansa. Hintakin ihan kohtuullinen,ja mukaan tulee pari ylimääräistäkin tarraa ja hyvät ohjeet. Suosittelen. :wave:

P:S En ole tämänkään tuotteen edustaja,vaan ihan vaan tyytyväinen tuotteeseen. Mainittakoon, että tuote tulee Tampereelta, ja mä olen Turusta ja silti kehun…

cartturi

http://www.verkkari.fi/product_details.php?p=2638 siittä tilaat mieleisen! kätevästi siirtokalvolla tarrateksti! suosittelen!

You must be logged in to reply to this topic.

X