Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

PayPal huijaukset jatkuu

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 129 total)

Home / Forums / Laituri / PayPal huijaukset jatkuu

• Mika

Ilmeisesti sama, mutta osoitteesta briancopeman00@live.com lähestyi mua, ihan sama teksti. Lähettäjän IP-osoite Nigeriassa. Raivostuttavaa että näitä tulee melkein jokaiseen arvokkaamman tavaran myynti-ilmoon.

Cepe

MORO, tuo takaisin kepittäminen on paras tapa . Googleta aina tuo lähettävä sähköposti. Jos on naamakirjassa tili ,niin etsi lähettäjä sieltä. Löysin ton paskan kuvan sieltä ,lähetin takasin ,niin tuli rivakka vastaus ”you have pissed off me last night” tais olla oikea kuva,ei ole enää naamakirjassa ,mulla on jos joku haluaa . Ositekin on ja koko kuvio ,siis ne käytetyt . Ittellä vähän vähemmän rahaa ja joltisekin vitutusta. Nuo TORI.fi heatut ilmoitukset kyllä vaativat aika hyvää härmän kielen tuntemusta ,mutta onhan meillä se Mr.Love siellä auttamassa kavereita.Kytistä ei ole apua suomessa eikä englannissa, samaa kylläst6ynyttä sakkia kaikki tyyni. Vaikka kaikki nuo käytetyt email tunnukset ovat Microsoftin= oikeat häiskät näitten tilien takana .Niitä ei saa sieltä Jumalakaan kun MS on niin päättänyt. Siis ei auta kun harrastaa edelleen matkailua pesäpallon merkeissä ,pelivälinettä soveltaen kun toi maila on niin pitkä. Mäillä mennää….

JormaK

Mulla on myös tämän Chrisin kanssa kaupat meneillään. Ollaan nyt siinä vaiheessa että ”Paypal -kuitti” tuli jo. Vedätys jatkuu…

Homma lähti liikkeelle mun kumiveneen myynti-ilmoituksesta tori.fi :ssä.
    Peruskaavan mukainen yhteydenotto jonka heti tajusin huijaukseksi. Perustin uuden outlook.com -sähköpostitilin ja vastasin Chrisille sieltä käsin.

En ole koko viestinvaihtoketjun aikana puhunut mitää kumiveneestä vaan käyttänyt termiä ”item” kaupan kohteesta. Eli ”Chris” ei oikeasti enää edes tiedä mitä on ostamassa. Onneksi on avokätinen tarjoaja tämän hetkinen hinta ”itemille” on n 94tSEK 😉 . Asken totesin hänelle että nyt on käynyt paha kämmi ja tarkoittamani hinta on 94t€.
    Odottelen vastausta purkautuuko kaupat vai korjaako Chrisu vielä hintaansa..

Huomasin muuten että ”PayPal kuitin” ”Transaction ID: 4WR6072127779652U”
    löytyy googlettamalla aika monen muunkin kuiteista.

JormaK

Pikku käppi kauppahinnassa ei rahamiestä haittaa. Nyt sain Chrisulta korjatun Paypal -kuitin jossa summa korjattu euroihin. Eihän tuossa olekaan eroa kuin n 82t€ !
    Kauppasumman päälle tulevan kuljetuskustannuksen joka ensi oli 15tSEK ja nyt 2000€ .

Mitähän seuraavaksi keksisi, ehdotuksia otetaan vastaan.

Nimimerkki Cepe – voisitko laittaa mulle sen Crishin kuvan. Voin jossain kohtaa laittaa sen hänelle liitteenä: jorma piste kovakalu at outlook piste com (tällä osoitteella myös kauppaa väännetään)

”näin hämeessä”
    Alkuperäinen kirjoittaja: Vienti vetää
    Samat stoorit ja asuntovaunua ostamassa Chris Bromley (chris.b1@outlook.com). Muuttanut juuri Englantiin ja tarvitsee asuntovaunun 🙂 Samalla nimimerkillä oltu jollain espanjankielisellä saitilla kiinnostuneita vesiskootterista, työkoneista jne. Voihan toi olla joku maaninen ”sulovileeni”, joka ostaa aina ko halavalla saapi.

Meiltä Chris olisi halunnut ostaa pianon myöskin Paypalin kautta. Onneksi heräsi epäilys ja löytyi tämä viestiketju. Taidan jättää nyt nämä mahtavat kaupat sitten tekemättä. Kiitos kirjoituksista!

vieras

Numerosta +13127560623 tullut viesti, jossa pyydettiin ottamaan yhteyttä y.o. s-postiin.
    Vesseli olisi halunnut ostaa kaikki 41 itemia, joita myyn TORI.FI:ssä.
    Hinta ei olisi este yms. yms. normaalit veivaukset paypaleineen.
    Jaksoin pari sepitettä heittää. Sitten kehotin heppua menemään oikeisiin töihin,
    tai hilaamaan mustan perseensä takaisin Afrikkaan.
    Kirjeenvaihtomme loppui siihen.

vierasss

Sama homma. vastaanottaja: Gracevictor06
    I wish to let you know that I’m satisfied with the conditions and i
    will like to inform you that am buying the item for my Family in
    Thornton Heath,so i will be the one responsible for the pick up and
    delivery stuff.kindly get back to me with your full name and address
    so that i can forward it to the pick up agent to calculate the pick up
    fees for me.

Thanks.

Joy to You and Me!!!

Ja tommone tuli ja paypal only… ja että laittaa kaverit hakeen tavaran :D…

Koukuton

Kun Chris on jo päättänyt ostaa perävaunun ja pianon, niin minulta haluaisi Mersun. Harmi kun ei ole koukkua, ei saa raijattua loppuja tavaroita auton mukana…

vene myyjä

joo mulle on käynyt samlla tavalla kuin teillä muillakin.
    minuun on ottanut yhteyttä joku anne jordan joku chris ja rolf… kaikki viestit olivat identtisiä… vastasin kaikille että tiedän että he huijaavat ja aion mennä poliisille valittamaan (no enhän minä mene) mutta vähän jos voisi säikähtää niiä.

eero

pyöräkuormaajaa olis cris.b1@outlook.com nyt ollu vailla mut onneks rupesin selaileen netistä tän kaverin touhuja. ei tullu vastauksia kun lähetin viestin että koneen saa ku tuut hakeen rahat kourassa.

Vierailija

Kaveri on viemässä autoa Sveitsiin!!

Hello,
    Thanks for the detailed message,
    I agree with the price and i’m satisfied with the condition too. I am buying it internationally to Switzerland and i would pay you with PayPal as it is fast & easy for me to pay with right now, don’t worry about paypal charges, i will take care of that and about the transportation, i shall arrange for a transport agent to come to your home for the pickup .

If we have a deal, you should send me your info requested below if you have an account already with paypal:-

Name :
    PayPal Email :
    Mobile Number:
    Total Price :

or you should send me a PayPal money request, so that i can proceed with the transfer i will also add the 3.9% to the payment for the Paypal charges and then we can arrange for my transport agent to come for the pick up, after you receive your money. I will also need your home address too for the pick up to be arranged.

i expect your reply soon .

Vierailija

Kyseinen Eden Manfred laittoi myös minulle autooni liittyen täysin saman viestin kuin edellä.

Eden on kuulemma meribiologi ja suurimman osan ajasta merellä. Huvittavaa luettavaa!

vedätän takaisin

Mulla ei ole mitään myytävänä missään, mutta luin täältä näitä vedätyksiä ja nyt haluaisin kirjoittaa Edenille ja pellelillä vähän sen kustannuksella. Kiusa se on pienikin kiusa.Jos sais sen käyttämään kallista aikaansa mahd paljon vastailuihin 🙂 Tuolle Chrissille koitin jo kirjoittaa, mutta hänen s-postiosoite oli jo suljettu

kpää vedättäjät 1:18
    Vast.ott.: cris.b1@outlook.com

Hi Chris and thanks for your interest. Sorry I get back to you few weeks late, I have been on vacation and got back home just now. Yes the item is still for sale. Are you still interested in buying it?

BR,
    K. vedättäjät

Mutta tämä ei mennyt Chrissille enää perille ja haluisin koittaa edeniä 🙂

Vierailija

Minulta yritettiin ostaa viulua joka oli myynnissä tori.fi sivustolla. Sama kaava kuin muissakin huijauksissa, huonoa englantia, ostaja ei osannut esittää yhtään asiantuntevaa kysymystä viulusta. Lisäksi ihmettelin miksi ”marine engineer” (joka ei nyt pääse katsomaan viulua, koska on Bermudalla (!)) haluaa ostaa 3/4 viulun Suomesta…Onneksi googletin paypal huijaukset!

Vierailija

Yvonnen s-posti on kyvonne01@gmail.com. Sain ensin tekstarin numerosta +1(630) 313-6955, joka suuntanumero viittaa Kanadaan? Tyyppi itse sanoi olevansa ”from the United Kingdom..

You must be logged in to reply to this topic.

X