Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Paljonko viettänyt aikaa veneilyssä kaudessa?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

Home / Forums / Laituri / Paljonko viettänyt aikaa veneilyssä kaudessa?

• Yamarin

Mukava harrastus tämä veneily kaikin puolin ja vene on käyttöä varten tehty ja se on kivaa se.Keskimäärä tunteja on vaikea sanoa kalamiehet/naiset on asia erikseen,mutta retkeilijät ja muut sunnuntai veneilijät viettävät ns.laatuaikaa aina kuin kerkiäävät.Itse tähän mennessä mittarin mukaan 77h päivä veeilyä ja mukavaa ollut…

Drunkensailor

Tänä vuonna vain noin 40 tuntia ajoa. keskinopeus on 10 solmua. Veneessä olen kyllä aikaa viettänyt paljon enemmän, kun siinä aina nukkuu, kun on reissussa.

Matkustellaan veneellä vain viikonloppuisin, kun lomalla ollaan mökkeilemässä. Turhan vähän ollut hyviä viikonloppuja. Lasten kanssa ei viitsi lähteä jos satelee. Vene käy ahtaaksi jos siinä koko viikonlopun on ja ulos ei voi mennä…

En kesänä sitten taas enemmän. Vaikka minulla laatu korvaa määrän 😉

Idunn

Tänä kesänä tuli vietettyä hieman vähemmän aikaa kuin normisti veneilyn merkeissä mutta reilu 650 mailia tuli mittariin ja ajotunteja reilu 100.

tallitonttu

Vietimme tänä kesänä (2012) veneessä aikaa enemmän kuin aiemmin. Seilasimme Itämerta myötäpäivään Hangosta Saksaan. Siis Viron, Latvian, Liettua, Puolan ja Saksan satamien kautta Femarnin saarelle, jonne vene jäi talvisäilöön. Matkalla olimme ajan 4.7.-8.9.2012.
    Lokimerkintöjä (36 kpl) voi toistaiseksi lukea Loki-palvelusta osoitteessa http://seijmer.loki.fi

JanneI

Ajotunteja tuli 311 kauden aikana ja matkaa kertyi yhteensä 4169 mpk. Viimeiset ajot tulivat marraskuun puolenvälin alla, silloin jo osaksi jäiden läpi ryskyen.

Olisi tullut enemmänkin ajoa, mutta oli eri syitä jotka vähensivät veneen käyttöä.

TapioH

Tunteja tuli 53 ja mpk;ta tuli 272, polttoainetta itse tankkasin 105l Vene vesille 20.5.2012 ja ylös 20.10,2012.

Hienoa oli vaikka kesä oli viileä, ensikautta odotellessa venemessuthan sen jo kohta aloittaakin 🙂

Yamarin

Tältä kaudelta koko kesä oli upea ja tuli oltua usein merellä.n.50h lilluttelut päälle satamassa/laiturissa.Potkurin rikoin polkupyörään kolera altaan kanavassa siinä mikä on päävartion edessä.Kokemus sekin…..

Potrapoika

Viime kaudella tuli ajotunteja vanhalla ht-veneellä 100 tunnin pintaan,tuli pidettyä oikein ”lokikirjaa”. Eli vihkoon merkittyä lähinnä kulutuksen seurantaa varten. En uistele enkä kalasta vaan siirryn paikasta toiseen ja ajelen muuten vain ihailemassa hienoa Saaristomertamme.
    Tankkasin noin 850 litraa ”edullista” 98-bensaamme eli rahassa reilu 1500 euroa. Kausi kesti toukokuun puolivälistä vähän yli lokakuun puolivälin.
    Mutta jos mulla olis kunnon huvijahti,vaikka Sunseeker 42 kahdella koneella,olisin ajanut vastaavalla rahalla ehkäpä maksimissaan 10 tuntia. Eli halvalla pääsin 🙂 Persaukinen on tyytyväinen pienistä asioista…

You must be logged in to reply to this topic.

X