Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Vene myynnissä netissä? Varo huijaria!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 245 total)

Home / Forums / Laituri / Vene myynnissä netissä? Varo huijaria!

• vierailija

Ralph Evans kyseli meidänkin venettä eilen, kahdella samalla viestillä 😀
    Kiitos keskustelun aloittajalle, ettei turhaan käytä aikaansa näihin 🙂

JJ

Ei ole Lonny-boysta enää kuulunut mitään kun laitoin viestin että kaupat tehdään vain käteisellä samalla kun tavataan ja allekirjoitetaan kauppakirja veneestä. Mahtaako olla viron poikia kun tietää niin hyvin suomen vene, matkailuauto, traktori ym. myyntipalstat. Ajoneuvot matkaavat Lonnyn kavereiden kyydissä näppärästi sitten viroon tai venäjälle…

kalle

Jäsen: Robert Leroy

Matkapuhelin: 3589 576111

Sähköpostiosoite: vanessa_noland214@hotmail.com

Paras aika tavoitella:-

Kysymys:Hei, Minä vain näyttäneet listalle nettivene.com ja pidän it.do sinulla on vielä tämä vene myynnissä? lähettäkää minulle lisätietoja veneestä sähköpostiini kautta vanessa_noland214@hotmail.com

Peku

Varokaa veneilijät. Mohamed ja Lonny on lähestynyt myös meidän perhettä. Laivaus järjestetty, hinta ja vene ok. Pay Palilla mennään ja kaikki on hyvin….

Kaikkee ne yrittää.

jarkko

joo samalla tavalla on lähestytty muakin, viimeksi ralph darren nimellä, jeesus mitä porukkaa

Jarmo
    Alkuperäinen kirjoittaja: kalle
    Jäsen: Robert Leroy

Matkapuhelin: 3589 576111

Sähköpostiosoite: vanessa_noland214@hotmail.com

Paras aika tavoitella:-

Kysymys:Hei, Minä vain näyttäneet listalle nettivene.com ja pidän it.do sinulla on vielä tämä vene myynnissä? lähettäkää minulle lisätietoja veneestä sähköpostiini kautta vanessa_noland214@hotmail.com

Saman kanssa viestiä vaihtanu. Onneks on tää ketju, jonka sitten googlettamalla löysin!

Mölli

Sama viesti tulee myös nimellä Wayne Miller ja Lisa Rodriguez, sähköpostiosoitteesta kelly0017@gmail.com. Puhelinnumerokseen kertoo 050765732.

Lisätään nyt listaan, että tämä sivu löytyy Googlella, jos hakee noilla nimillä tai numerolla 😉

Jarzilla

Minulla on asunto myytävänä nettiasunto.commissa ja tuli kyselyä Ronnie Jenson nimiseltä ”britiltä”

kyseli ensin asunnosta ja vastasin hälle ja tänään tuli viesti että tehdään kaupat ja että hän haluaisi maksaa pay pal accountin kautta ja kun on laittanut rahat minun pay pal tilille niin hän lakimiehensä tulee tarkistamaan ja tekemään paperit kaupasta.

Hälyytyskellot soivat minulla heti eka viestistä sillä kuka britti haluaisi muuttaa Suomeen pieneen kuntaan asumaan, mutta tuossa vaiheessa kun googletin henkilön nimen ja puhelinnumeron niin ei löytynyt vielä mitään mutta nyt kun tuli tuo pay pal juttu niin siitä googlettamalla ”paypal huijaus” ja johan rupesi löytymään hittejä, esim tämä.

– Kaiken maaiman yrittäjiä sitä on…

Migu

Moikka!

Mulle tuli nettivene.com:sta kysely nimellä Christopher Brown … Sama periaate, ukko merillä, kun on ”Marine Engineer” ja maksu olisi tullut PayPalilla. Sanoin, että voi tulla hakemaan venee ja maksaa käteisellä…

Maria

Christopher Brown haluaa ostaa samalla tavalla….

Jorma

Tämä herra on lähettänyt myös minulle ehdotuksia siis huijausehdotuksia!!!
    Hyvä olla hereillä

jes

Siis toi huijaus on yksinkertainen ja vaaraton.
    Jossain vaiheessa keskustelua sinua pyydetään / vaaditaan lähettämään rahaa Western Unionin kautta. Älä lähetä. Ei ongelmaa.

Kaikki eniten noita tyyppejä v****taa se jos ne joutuu käyttää suhun aikaa ja vaivaa.
    Jos sä sanot ei se on nopeasti seuraava poka.
    Nii et kaikki vaan pitkittää joka juttua loppuun asti.
    Valita ku ei paypal tilillä näy rahoja, väitä kiven kovaan että olet kyllä lähettänyt western unionilla rahat, ja sano että yksi kirjain meni väärin tms.
    Tyypit juoksee westernin konttorilla turhaan kyselemässä ja vaihtaen nimen kirjoitus muotoa 🙂

Antaa tehä vähän duuniaki rahojensa eteen 🙂

Aallotar

Kovasti on mies venettä vailla! Nyt yritti ostaa meidän veneen. Vähän rupeaa vaivaamaan, kun vain Lonny ja Christopher ovat kiinnostuneita veneestämme…

lisää

Tällä kertaa lumilinkoa vailla sama mies nettikoneen kautta!

donzi

Ja Adnan Thomas nimiseltä: have just completed the Payment of the item and i am sure you have received the confirmation from PayPal regarding the Payment, you can check your paypal e-mail for confirmation of payment. I want you to send me your address so that the pick up can be arranged, the item would be picked up by the Courier Exchange Logistics Company which I’ve been using for a while and they’re very reliable. I made an extra payment of 800eur and i am sure you noticed that, you’ll have to send the extra amount to the Shipping Company through Western Union right away, so that they can come ahead for the pick up and also you should send your address where they have to come for the pick up and also the necessary Western Union Payment Information. I will need you to send the excess fund to my pick up agent Headquarters where they normally confirm any commission payment to via western union money transfer(this can be done from the post office, as they usually have a western union agent there). Here is my pick up agent Headquarter info needed to send the money through Western Union.

Name : Wilson Philip
    Address : 14 charmouth house,Dorset Road,
    City : London
    State:United Kingdom
    Postal Code : Sw8 1eu
    Country : England

I am sure you have all my name and address for all documentations regarding the item, and all other documentations should be prepared by my Pick Up Agent. You should send the money soon so that the Pick Up would be scheduled and you would know when the Pick Up would commence, make sure you’re home. I advice you to check both your inbox or junk/spam folder for the payment confirmation message.
    So just make sure you send the extra amount to the Shipping Company right away so that you can get your money immediately. It’s Nice Doing Business With You. Get to mail me back soon with your address.

Jäipä 800 €:n huijjausyritys yritykseksi!

You must be logged in to reply to this topic.

X