Pääset lukemaan sivustoa tämän mainoksen jälkeen.

Keskustelu

Veneilyaiheista keskustelua. Liity mukaan!

Kansipulpetin muotoiluongelmat moottoriveneissä – VAIKUTA!

Viewing 1 post (of 1 total)

Home / Forums / Laituri / Kansipulpetin muotoiluongelmat moottoriveneissä – VAIKUTA!

• Antti A

Hei kaikille,

Olen Lahden muotoiluinstituutin 4-vuosikurssin opiskelija, ja olen tutkimassa moottoriveneiden kansipulpetteja. Muotoilututkimukseni pääaihe on ohjaamo ja sen lähiympäristö. Tarkoituksena on siis suunnitella uusi ergonominen ja helppokäyttöinen ohjaamo, joka on oikeasti toimiva. Veneluokka on alle 7m, avoveneet sekä Daycruiser tyyppiset. Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkkaa venetyyppiä, mihin ”konsepti” rakennettaan, joten ihan kaikki kommentit kaikista venemalleista ovat tervettulleita!

Itse olen noviisi veneasioissa, mutta olen kiinnostunut perehtymään ongelmaan monipuolisesti. Nyt siis juuri sinulla on mahdollisuus auttaa ja avautua veneiden ongelmista, varsinkin ohjaamon osalta. Voit kommentoida suoraan topicciin, lähettää sähköpostia tai vaikka soittaa minulle. Tässä hieman listaa mitä asioita tutkimus pitää sisällään:

-Kansi / pulpetti
    -Istuimet
    -Kojelauta
    -Apulaitteet, mittarit
    -Kaukosäätö boksi / Kaasuvipu
    -Ruori
    -Säilytyslokerot
    -lisättävää? Kerro!

Voit vapaasti kertoa mitä ongelmia olet huomannut esimerkiksi säätöjen, sijoittelun, koon, muodon, materiaalin tai ihan minkä tahansa osa-alueen kanssa. Reilusti vain kommentoimaan, pienetkin asiat vaikuttavat! KUVAT OVAT ISO PLUSSA!

Terveisin,

Antti Asunmaa

a.asunmaa@gmail.com
    p.040-7468209

KIITOS KAIKILLE VASTANNEILLE!

You must be logged in to reply to this topic.

X